maDah bErhELah..

Only 2 kinds of people are happy in this world. 1. Mad 2. Child. So be mad to achieve whatever you desire and be like a child to enjoy whatever you achieve.

Friday, August 31, 2012

SAM and me..


I thought cerita Sam neh macam cerita cinta biasa2 je, yg ada happy ending in the end..
Tapi saya silap laa.. Sam is different.. Takde la best mana, tapi it somehow slips through my heart..
And it makes me to think.. Betul ke ada happy ending in real life? Kan tuh semua dalam drama je..

Even saya tahu semua tuh dalam drama je dan lakonan semata-mata, tapi hati saya lebih cenderung untuk percaya.. Saya percaya happy tuh ada, tapi x pasti di bahagian hidup kita yang mana.. Di permulaan ke, pertengahan ke atau di penghujung.. Yang pastinya pula, realiti takkan la seindah drama… =)



Saya suka tengok drama yang ada happy ending.. Saya suka tengok lovers happy in their real life.. Sometimes tuh, happy things do happened to me.. Indah dan bahagia sangat.. Tapi saya selalu ada rasa ragu2 dalam hati.. Rasa macam dalam mimpi.. The right words to describe my feeling is, saya rasa saya x layak pun untuk ada rasa happy tuh..  Worst, it grows fear in me..sampaikan ada kalanya saya tolak jauh2 rasa happy dalam diri.. Fobia kot kan.. Hurm..

I am trying very hard to get over these.. But trust me, u dun know how hard it is.. So awak, bersabarlah dengan saya ye..  =)

p/s: We are now of what have happened yesterday..

No comments: