maDah bErhELah..

Only 2 kinds of people are happy in this world. 1. Mad 2. Child. So be mad to achieve whatever you desire and be like a child to enjoy whatever you achieve.

Thursday, August 23, 2012

5 perkara..

Hari tuh ada la seminar kat luar office neh..
Pasal interpersonal skill mcm tuh la pun..

Hanya dipisahkan dengan pintu sepapan tuh, mmg kitorg yg dlm office neh pun automatic mcm terlibat skali..suara dorg kuat2 kot.. =P
Biasa la pun, program dia untuk memantapkan diri sendiri, supaya lagi confident dengan dunia luar neh.. Ada sesi luahan perasaan, lakonan, pembentangan, soal jawab..bab2 melawak pun sure x tinggal..hihi..

Tapi dalam byk2 sesi tu, aku tertarik lak kat 1 sesi neh..lebih kurang sesi Tanya diri sendiri la kan.. =) Penceramah tuh bagi 2 soalan neh aje..

1)      5 perkara yang org suka kat saya
2)      5 perkara yang org x suka kat saya

Menarik laa.. Tanpa penceramah tuh sedar, dia da ada peserta baru di sebalik pintu papan tuh..hihi.. Spontan je aku amik kertas dan cuba untuk senaraikan 5 perkara tuh.. Ingat senang ke? So jom check jawapan aku yg poyo2 neh..

Soalan no 1..     
-          Nampak macam budak baik
-          Easy going
-          Fun to be with
-          Saya comel? (I get this a lot) *perasan abis..
-          Can talk well (advises, jokes, etc)

Soalan no 2..     
-          Degil
-          X suka nak mengalah kalau dlm discussion
-          Sombong sikit..
-          Suka buat benda sorang diri
-          Ikut kepala sendiri

Haaa, walaupun point yg poyo2 tuh nmpk mcm lebih kurang sama je semua tapi aku rasa itulah aku.. aku rasa laa, org lain rasa aku x tahu lak kan? Sure dorg lagi byk jawapan kat nombor 2 tuh kan? Hahahha..

Entri kali neh xde apa2 pun la..aku saja nak merepek buang masa..so, adios!

No comments: