maDah bErhELah..

Only 2 kinds of people are happy in this world. 1. Mad 2. Child. So be mad to achieve whatever you desire and be like a child to enjoy whatever you achieve.

Wednesday, September 11, 2013

September gifts

Dulu pernah dengar khabar angin..
Xleh suka2 nak bagi hadiah..takut nnt makan diri katanya..

Kalau bagi baju nnt relationship akan jadi mcm benang, mudah putus..
Kalau bagi kasut lak nanti si dia tuh lari jauh2..
Hahahahah, gelak jap..
Sumber dari mana saya pun x tahu laa..dengar masa zaman skolah dulu..

Xnaklah fikir benda2 yg -ve neh kan..
Setiap apa yg berlaku dalam hidup kita neh kan da memang tertulis..
Kalau da jodoh kita dengan org tuh, bagilah baju setiap hari pun,
Bagilah kasut, selipar & semua apa yg kaki tuh boleh sarung, xkannya hubungan tuh putus..xkannya si dia tuh lari jauh2 gak.. =P

Da nama pun khabar angin kan.. Dia tiup then berlalu pergi mcm tuh je.. hik hik hik..
Motif sebenar nak say thanks to my Certain Someone sebab replace kasut saya yg hilang..
Terubat hati saya nak pergi jogging.. hihi..
And for the 1st time in my life ada kasut jalan yg harga dia more than 100.. =)
Thank you so much!!
Saya suka kasut saya, saya sayang awak, saya sayang Allah yg maha kuasa..

Dia yang selalu berusaha jaga hati saya, semoga Allah murahkan rezeki dia, rezeki kita.. amin... *mood sweettttt.. LOL

No comments: