maDah bErhELah..

Only 2 kinds of people are happy in this world. 1. Mad 2. Child. So be mad to achieve whatever you desire and be like a child to enjoy whatever you achieve.

Wednesday, September 11, 2013

Jangan complain, kerja itu kan ibadah.. =)

Semangat saya bawa balik lappy today sebab nak settlekan kerja yg x pernah nak surut tuh..
Siap da plan kalau kerja siap cepat nak layan RM & blogging ja..
nak teman dia yg night syift utk minggu neh..
Alih2 baru perasan lupa nak bawa balik charger.. Oh my!

So hilanglah mood.. hilang mood nak buat keje.. huk huk..
Cakap psl kerja, everyday asyik merungut aje kot..
Dalam sehari adalah 2-3 kali tuh saya fikir nak quit..
Tp kerja kat mana2 semua sama kan..
We have to deal with all the crapssssss...

Maybe sbb saya x biasa bekerja secara seriousnya kan.. padanlah muka.. hihi..
For all the stresses I haave gained, the hateful tears sbb kene kerja lebih masa, I know that it will someday teach me to be a better person.. Saya cuma kena bersabar je..

and now saya tgh cuba nak ikhlaskan diri utk bekerja..
Saya nak kumpul duit utk masa depan, untuk kita.. eh? =)

Sebelum titik noktah, saya nak say thanks gak kat kawan2 yg sudi melayan complain2 saya..
Korg da boleh buka kaunter aduan kot.. hihi..
To my certain someone gak, thanks sebab sudi dgr & sudi bagi pandangan.. the most important part is thanks sbb ada di saat2 saya mengamuk pasal kerja.. hihi..

Jom kita ikhlaskan diri bekerja..
Semoga dipermudahkan semuanya..

No comments: