maDah bErhELah..

Only 2 kinds of people are happy in this world. 1. Mad 2. Child. So be mad to achieve whatever you desire and be like a child to enjoy whatever you achieve.

Wednesday, April 10, 2013

A little wish that have been delayed..

Di dalam hati saya, saya selalu nak tengok dia main bola..
Bukan nak tengok dia hebat atau x, tapi saya nak berkongsi minat dgn dia..
Tapi dia selalu x bagi..

Smile: X payahlah datang.. nanti saya bukan boleh layan awak, nanti merajuk pulak kang.. nanti duduk tepi2 tuh ntah siapa2 kacau pula..

Saya cuba untuk faham...

Me: Tapi awak, saya datang nak sokong awak laaa, nak tengok awak jeeeee... =(

Smile: Ha, kalau macam tuh tunggu kalau dapat masuk final nanti...

And at last, supposely malam tadi saya tengok dia main game final..
Bersungguh saya cari tempat game dia tuh, tanya org neh, tanya org tuh..
Siap minta my friend neh temankan saya, minta my stepfather tolong hantarkan lagi supaya saya x sesat & x lambat nak tengok game dia..
The best part, saya skip training futsal saya..this is not me kan? hihi..

Tapi da siap2 semua tadi last2 game cancel lak sebab hujan mmg mencurah2..
Dari ptg sampai ke malam mmg x stop kot.. so the game was cancelled..
Retak sikit hati saya.. maunya x, dari pagi kot saya berkobar2..
Akhirnya saya dtg juga training futsal walaupun lambat..

So saya masihlah menunggu..nak tengok dia main final tuh kira one of my wishlist for this year laaa...
Belum lagi tercapai tapi xpe, hope everything will be fine later in future..

=)

P/s: Hujan rahmat bagi kawan saya sbb bf dia tiba2 ajak dia g tengok movie lak.. huh...

No comments: