maDah bErhELah..

Only 2 kinds of people are happy in this world. 1. Mad 2. Child. So be mad to achieve whatever you desire and be like a child to enjoy whatever you achieve.

Tuesday, April 9, 2013

Kembali ke Shah Alam..

Akhirnya, bulan 5 neh saya akan kembali menetap di Shah Alam..
Kira 1 of my favourite place to be sebab dah tahu selok belok dekat sana kan..
Kali neh duduk rumah ala2 privasi sikit.. org da bekerja kan. hihi..
Kalau zaman student dulu boleh aje duduk mana2, rumah flat tuh pun xpe..
bilik kongsi berapa org pun mmg x kesah laa..
Tapi bila da bekerja neh, byk benda nak kena amik kira..
Housemate, room-mate, kawasan persekitaran, parking semua.. =)
Yelah, penat bekerja kan lain.. balik rumah sure nak privasi & ketenangan..
Hope la everything will be fine there..
For how long I will be staying there, saya pun x tahu laa...
Selagi keje kat Klang tuh, selagi tuh la saya kat situ kot..

Saya berharap perubahan fokus saya neh akan bagi kebaikan dekat diri sendiri.. hihi..


No comments: