maDah bErhELah..

Only 2 kinds of people are happy in this world. 1. Mad 2. Child. So be mad to achieve whatever you desire and be like a child to enjoy whatever you achieve.

Friday, July 26, 2013

Di pertengahan Ramadhan...

Ada banyak request untuk beraya sekali neh..
Yelah, x dinafikan setelah hampir sedekad lebih di perantauan, saya berpeluang utk kenal ramai org..
Dorg baik hati sangat utk kesah pasal saya..
To my Family angkat semua, yang kat Kedah, kat Johor, kat Terengganu & Shah Alam.. Terima kasih sebab ada untuk saya, mengaku saya neh sebahagian dari ahli keluarga..

Tapi untuk kali neh saya minta maaf sebab saya xkan balik beraya mana2..
Kali neh saya nak beraya dengan my own family, walaupun dorg x sambut raya tapi I just wanna celebrate with them..It has been a long time.. =)

Banyak sangat pengalaman Raya saya yg x dpt & xkan saya lupakan..
Terima kasih sangat2 & andai ada salah silap saya minta maaf dari awal hingga akhir, dari hujung rambut hingga hujung kaki.. =)

Sekian, Selamat berbuka semua.......

No comments: