maDah bErhELah..

Only 2 kinds of people are happy in this world. 1. Mad 2. Child. So be mad to achieve whatever you desire and be like a child to enjoy whatever you achieve.

Wednesday, April 2, 2014

I choose to stay, dengan izinMu ya Allah.. =)

Bila kita melebihkan cinta pada yg lain selain yg maha Esa, dekat situ da hilang la keberkatan dariNya..

Siapalah saya kan.. Saya hanya manusia biasa..
Xde apa yg nak dibanggakan pun..
Tapi siapalah kita sesama manusia nak judge memasing kan.. =)

Saya sayang awk.. Apa yg sy pernah janji, apa yg sy pernah ckp kat awk, sedikit pun sy x pernah tipu..
Saya buat apa je asalkan awak happy, walaupun happy itu akhirnya nnt bukan untuk saya..
Dan saya sesekali pun xkan let go, melainkan awk yg da xnak saya..
Memang nmpk mcm bodoh kan..
Tapi biarlah saya nmpk bodoh di mata semua org, saya memang bodoh tapi at least saya tahu mcm mana nk mencintai seseorang dengan ikhlas.. (after years, I do still hold on into these..Life's full of shit that anybody forgot how to love sincerely..)
Cinta itu kan x semestinya memiliki..
So selama mana masa yg saya ada, saya akan cuba bahagiakan awak..
Dan kalau satu hari nnt awak da xnk saya, sekurang2nya da xde apa yg sy sesalkan sbb saya dah bagi yg terbaik untuk awk..

 Saya cuma ada awk dan akan ade awk selagi ade hayat saya, insyaAllah..Selagi saya mampu jaga hubungan neh, saya akan jaga, yang lain saya serahkan pada Allah..
Dan saya redha atas semuanya, apa yg dah tertulis utk saya..
Semoga saya sentiasa dapat memperbaiki diri sendiri untuk Allah.. =)

SayasayangawakAF...

No comments: