maDah bErhELah..

Only 2 kinds of people are happy in this world. 1. Mad 2. Child. So be mad to achieve whatever you desire and be like a child to enjoy whatever you achieve.

Wednesday, December 28, 2011

countdown to 2012!!


Tido, makan, futsal… Tido, makan, futsal…
Akhirnya da nak abeh pun tahun 2011 neh kan..
Macam2 warna ade dalam diari 2011 saya tuh..hihi..
Ada warna yang hodoh, cantik, bosan, suram, dll…
Tapi saya x pernah menyesal pun dapat all those colours.. =)
Terima kasih Tuhan coz buat hidup saya indah dengan colours tuh…


Di kesempatan neh juga saya nak say thanks utk si dia, si dia & semua si dia yang ada menyumbang warna dalam diari saya tuh…
Tak kesah la kan kamu tuh datang dengan warna ape & macam mana cara penyampaiannya pun, tima kaseh sgt2 ye…
Terima kasihlah buat diari saya indah berwarna-warni!!  =D

Dan dah jadi adatlah juga bagi saya, kalau ada ucapan tima kaseh..ade la juga ucapan mohon maafnye..huhu…
Saya nak minta maaf kalau2 la saya ader tertumpahkan warna2 yang menyakitkan mata sesiapa pun juga tanpa saya sedari, especially to those yang saya rapat tuh..
Saya xde niat laaa…. =(
Saya salo nak bawa & lukiskan warna2 ceria tuk diari kamu semua…
Tapi ada kalanya saya x mampu coz saya pun kehabisan warna..
Ada mase tuh lak, warna2 ceria & gembira saya tuh x cukup tuk semua org..
Kadang2 pula, saya tersilap warna & terosakkan diari kamu…
Padahal saya xde niat langsung pun..saya minta maaf la ye.. Sigh!

Dan untuk tahun 2012 neh, xde jaminan yang kite akan salo dapat warna yg terbaek..
Tapi x kesah la dapat warna ape sekali pun, kite still boleh decorate warna tuh tuk jadi menarik & cantik kan? –kalau kite usaha..hihi..

So, saya da sedia nak say Good Bye tuk tahun 2011..dan slamat datang 2012!!! =)





Semoga tahun 2012 kita semua akan lebih berwarna warni & lebih bermakna… =)

No comments: